12 Ekim 2010 Salı

dün akşam oturup biraz inceleme yaptım EUR/USD paritesinde,
ve aslında dalga teorisini ku

llanmanın ne kadar zor olduğunu bir kez daha farkettim.

fraktal yapının tam olarak ne olduğunu anlamak gerekiyor. bu teori de bu yapının üstüne kuruu olduğu için, aldığınız kararları aslında her zaman çürütebileceğinizi düşünüyorum. yani saydığınız dalgalar üst seviyeden veya alt seviyeden farklı bir sayışla aslında yanlış bir varsayıma çıkabilir.

bu olayı engellemeye çalıştım.

aylık grafiklerden başlayarak 5 dakikalık grafiklere kadar indim analizimde. başkalarının da analizlerini dikkate aldım.

şunu söylemek çok kolay:

"aslında gerçekten sayamıyoruz ne olduğunu"

tabi hiç sayamıyoruz demiyorum, yani bazı durumlarda gerçekten dalganın nereye gideceğini bilebiliriz.

bu durumlar üstünde çalışıyorum, ve ayrntıları buraya kaydedeceğim.

yukarıdaki grafikte, bir öngörü gçrmektesiniz. tabi bu dalgaları impulse olarak görenler için. demek istediğim, şu an 4ç dalgada olduğumuza inananlar için. ascending triangle oluşmakta, merakla bekliyorum bitişini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder